من و تجربه ی زندگی

تخلیه ی افکار ...

تخلیه ی افکار ...



وقتی رشته ی تجربی رو انتخاب کردم اصن عقل و هوشم تعطیل بود انگار . یعنی مدیر و ناظم میگفتن نمره هاش عالیه یا تجربی یا ریاضی :|

همیشه شاگرد زرنگی بودم با نمره های 19-20 و این درسآ رو دوس دارم ولی این درسآ منو راضی نمیکنه . 

یا باید میرفتم هنر یا نهایتا انسانی :/

وقتی خانوادم با هنر مخالفت کردن منم لج کردم گفتم نمیرم انسانی و اومدم تجربی و حالا اینکه کنکورش سخته به کنار ، راضی نیستم . سردرگمم . جدیدا عصبیم و پاچه ی همه رو میگیرم .

نمیتونم درس بخونم  .

لنگ در هوایی کنکوری بودنمم هست این وسط ولی کلا یه موجودیم که رو هوا موندم عاطل و باطل .

از یه طرف میگم حالا بخوام هرجور هنریو دنبال کنم غیراکادمیکم میتونم ولی ....

مامانمم هی میگه کنکور بدی خوب میشی :| بابااااا این مسایل توو من خیلی ریشه داره حل نمیشه باید راه حل پیدا کرد :/

 

 

چند روزه نگران داداشمم و اصنم نمیتونم به روش بیارم . توی موقعیت سختیه ولی غدبازی باعث میشه بروز نده . هی میخوام باهاش بحرفم ولی میدون نمیده :| همیشه نگرانشم نمیدونم چرا :)) با اینکه خیلیم از من قوی تره :))

 

 

نامزدی دخترعمومم بعد کنکوره اصن حال ندارم فک و فامیل چسان فیسانو ببینم ولی از یه طرفیم میگم باید تیپ بزنم خلاصه مغزمو درگیر کرده .

 

 

بازم با همه ی اینا مشکل اصلیم کنکوره و درگیری های شخصیم با خودم :))

حداقل نوشتن یه کم آرومم میکنه :/

برم سر درس :(

 

نظرات  (۱)

منم رفتم عمران خوندم و نصفه ولش کردم و حالا می خوام برم و سعی کنم هنر بخونم. البته شما می تونستی همزمان کنکور هنر هم شرکت کنی. هر چند منم این راهِ سختِ متقاعد کردن خانواده رو پیش رو دارم و هزار و یک مشکل دیگه. اونم برای کسی که یک بار شکست خورده و سربازی پیش روشه. به هر حال امیدوارم موفق باشید.
پاسخ:
خب برای اقایون وجود سربازیم اون وسط چیز مزخرفیه ولی از تلاش دست نکشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی