من و تجربه ی زندگی

تخلیه ی افکار ...

تخلیه ی افکار ...



بعد از گذشت کلی سال بالاخره وبلاگ ساختم

همیشه تنبلی مانع میشد

البته الانم 40 روز دیگه کنکور دارم ولی نمیدونم فازم چیه واقعا و اینجا چکار میکنم=)))))

کلی درس دارم و نیاز به یه استارت جدید که ایسالا از ساعت 7 امشب این استارتو میزنم ^____^

خیلی دوس دارم برم تیاتر فرانک اینا رو ببینم ولی کنکور قوز بالا قوز شده و مامانم گیر داده فعلا :(

آخه شیدا خلیق هم بازی میکنه دوست داشتم ببینمش :(

این کنکور تموم شه خلاص میشم

اصن عادت ندارم به نوشتن نمیدونم چی بگم :|

خلاصه که خوش اومدم به وبلاگ و این حرفا :))

نظرات  (۱)

۰۶ خرداد ۹۶ ، ۱۹:۱۷ دوشیزه نیکلی
سلام خوش اومدی اون قسمت تنظیماتت برو دنبال کردن و فعالش کن :))
پاسخ:

 سلام

باشه ممنون که گفتی. من اصن بلد نیستم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی