من و تجربه ی زندگی

تخلیه ی افکار ...

تخلیه ی افکار ...



خونه ی ما هیچ کس روزه بگیر نیست و همین باعث شده ماه رمضون واسه ما فقط محدودیت باشه و نتونیم بیرون که هستیم چیزی بخوریم :|

تهران داره هی گرم تر میشه و کلافگی تابستون باز داره گریبان منو میگیره که گرمایی هستم و همش دارم میپزم :(

میخوام تابستون برم کلاس سه تار  ، خدا کنه بشه :) خیلی ذوق دارم براش ^____^

درس خوندنم بهتر شده اما به شدت غذا  میخورم و دارم تپل میشم :( باید جلوشو بگیرم :|

موقع تایپ کردن هرچی که میخوام بنویسم از مغزم میپره :|||||||||||| کلی مطلب داشتمآ ولی یادم نیس :/

فعلا همین :}

نظرات  (۱)

سلام مهشید جان.
خوبی عزیزم؟
منم حتما برای شما دعا میکنم...کنکور اصلا سخت نیست اگه اون روز اعتماد به نفس داشته باشی و هول نشی مثل یه امتحان معمولی برات ساده میگذره.
موفق باشی دوستم.
پاسخ:
ممنون عزیزم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی